Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara goda saker att säga om det här företaget!
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Här snackar vi ett starkt bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Varmt tack för ett fint samarbete med Golvläggare Vänersborg!