Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om detta företag.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En proffsig byrå på riktigt.
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Byggfirma Stenungsund!