Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om den här byrån!
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
I korthet: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar struktur med värme, klarhet med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Städföretag Ursvik!