Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om det här företaget!
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
I korthet: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, konsekvens med lyhördhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Städföretag Sollentuna!