Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget!
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som håller måttet på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, noggrannhet med rörlighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Sanering Ursvik!