Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om det här företaget.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt från start till mål!
Sett till helheten: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar struktur med värme, stringens med följsamhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Varmt tack för ett fint samarbete med Sanering Sundbyberg!