Ponyos blogg
Jag har enbart positiva saker att säga om den här byrån!
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En pålitlig och bra byrå på riktigt!
Kort uttryckt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, noggrannhet med rörlighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Kontorsstäd Södermalm!