Ponyos blogg
Bara beröm för den här byrån!
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Det är ett bra företag på riktigt.
I korthet: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Kontorsstäd Huddinge!