Ponyos blogg
Bara pluspoäng för detta företag.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett gäng som är bra på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Fönsterputs Norrmalm!