Ponyos blogg
Enbart positiva saker att säga om det här företaget.
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bolag som känns bra på riktigt.
I korthet: ett team som gör kundresan enkel. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett väl genomfört samarbete med Målerifirma Laxå!