Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om det här företaget.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett riktigt bra bolag!
I korthet: en trygg partner som får allt att flyta. De kombinerar tydlighet med omtanke, noggrannhet med rörlighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett gott samarbete med Målerifirma Degerfors!