Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om det här företaget.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt.
Allt som allt: ett team som gör kundresan enkel. De kombinerar tydlighet med omtanke, precision med flexibilitet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Måleri Marieberg!