Ponyos blogg
Bara beröm för detta företag.
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bolag som känns bra på riktigt!
Sett till helheten: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar ordning med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Målare Laxå!