Ponyos blogg
Vi säger bara gott om det här företaget!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett utmärkt företag på riktigt i praktiken!
Kort uttryckt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Varmt tack för ett fint samarbete med Målare Askersund!