Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om det här företaget!
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett genuint bra bolag!
Sammanfattningsvis: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, skärpa med smidighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett gott samarbete med Kontorsstäd Kumla!