Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om det här företaget.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som är riktigt bra på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, noggrannhet med rörlighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett gott samarbete med Flyttstäd Kumla!