Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara goda saker att säga om den här byrån!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Det här är ett bra företag på riktigt!
Allt som allt: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, tydlighet med anpassningsförmåga, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett mycket fint samarbete med Flyttstäd Kristinehamn!