Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bolag som är bra på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, exakthet med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Flyttfirma Laxå!