Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara goda saker att säga om detta företag.
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt.
Sammanfattningsvis: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett gott samarbete med Flyttfirma Arboga!