Ponyos blogg
Allt jag har att säga om den här byrån är gott.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett gott samarbete med Fasadmålning Laxå!