Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om den här byrån.
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Här snackar vi ett bra företag på riktigt.
Allt som allt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De matchar ordning med närhet, skärpa med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett utmärkt samarbete med Fasadmålning Kumla!