Ponyos blogg
Jag har enbart goda saker att säga om detta företag!
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett stabilt bolag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Fasadmålning Degerfors!