Ponyos blogg
Vi talar bara gott om det här företaget!
Under arbetets gång var kontakten tydlig och trygg. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Det är ett bra företag på riktigt!
Rakt på sak: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett utmärkt samarbete med Fasadmålning Örebro!