Ponyos blogg
Bara pluspoäng för detta företag!
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett riktigt bra företag på riktigt!
I korthet: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, stringens med följsamhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Varmt tack för ett fint samarbete med Rekond Timrå!