Ponyos blogg
Jag vill bara säga bra saker om den här byrån!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett stabilt bolag på riktigt.
Kort sagt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Rekond Kramfors!