Ponyos blogg
Vi säger bara gott om det här företaget!
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, varje gång!
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar struktur med värme, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett riktigt fint samarbete med Lastbilschaufför Timrå!