Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett starkt bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De balanserar struktur och hjärta, konsekvens med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Lastbilschaufför Örnsköldsvik!