Ponyos blogg
Jag talar bara gott om den här byrån!
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett seriöst företag på riktigt.
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Däckhotell Örnsköldsvik!