Ponyos blogg
Det finns bara positiva saker att säga om den här byrån!
Längs vägen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En seriös och bra byrå på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Däckbyte Sidensjö!