Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om den här byrån!
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt!
I korthet: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Däckbyte Härnösand!