Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om det här företaget.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett utmärkt företag på riktigt varje dag!
Rakt på sak: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, tydlighet med anpassningsförmåga, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Byta däck Sidensjö!