Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara goda saker att säga om det här företaget.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En bra byrå på riktigt!
Allt som allt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett mycket fint samarbete med Bilverkstad Sollefteå!