Ponyos blogg
Vi har bara goda saker att säga om detta bolag!
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett seriöst bolag på riktigt!
Kort sagt: ett team som gör kundresan enkel. De balanserar struktur och hjärta, precision med flexibilitet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Bilverkstad Sidensjö!