Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om det här företaget.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag som visar sig vara bra på riktigt!
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De ramar in arbetet med värme, skärpa med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Varmt tack för ett fint samarbete med Bilverkstad Kramfors!