Ponyos blogg
Bara lovord för detta företag.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt och det märks!
Rakt på sak: ett team som gör kundresan enkel. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Bilverkstad Härnösand!