Ponyos blogg
Vi talar bara gott om detta företag.
Under hela uppdraget var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Det är ett bra företag på riktigt.
I korthet: ett team som gör kundresan enkel. De ramar in arbetet med värme, tydlighet med anpassningsförmåga, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett gott samarbete med Bilverkstad Ånge!