Ponyos blogg
Bara beröm för den här byrån.
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag där bra betyder något på riktigt!
Kort uttryckt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, tydlighet med anpassningsförmåga, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett gott samarbete med Biltvätt Sundsvall!