Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara positiva saker att säga om den här byrån!
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Det är ett bra företag på riktigt.
Rakt på sak: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Bilservice Sidensjö!