Ponyos blogg
Vi talar bara gott om detta företag.
Under hela uppdraget var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Kort sagt ett bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, noggrannhet med rörlighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Bilservice Ånge!