Ponyos blogg
Vi talar bara gott om den här byrån!
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett starkt företag på riktigt!
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, stringens med följsamhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Bilrekond Degersjö!